Παρασκευή 2 Μαΐου 2014

ΜΟΝΑΧΟΣ ΙΩΣΗΦ ΑΓΙΟΡΕΙΤΗΣ Ο μοναχός που με τη σημαία του ευλογεί τους Ικάρους



ο σύγχρονος «προστάτης» των πιλότων μας δεν είναι άλλος από έναν ταπεινό αγιορείτη μοναχό που με τη σημαία και τις ευχές του κρατά ψηλά το φρόνημα των σημερινών Ικάρων.

Η φωτογραφία του, καθώς και διάφορα video έχουν κάνει το γύρο του κόσμου. Είναι ο μοναχός που κάθε φορά που κάποιο αεροσκάφος της Πολεμικής Αεροπορίας περνά πάνω από την Χερσόνησο του Άθωνα, «αναγκάζει» τους πιλότους να κάνουν χαμηλή διέλευση για να τον «χαιρετίσουν».
 
Και πώς να μην το κάνουν όταν ο μοναχός αυτός βγαίνει στην άκρη του βουνού και με μια τεράστια σημαία, πότε ελληνική και πότε βυζαντινή, τους χαιρετά και με το δικό του τρόπο τιμά την αποστολή τους.
 


Ποιος είναι όμως αυτό ο μοναχός και ποια η ιστορία του;


Η ΠΡΩΤΗ ΓΝΩΡΙΜΙΑ
Χρόνια πριν, ο Ιωσήφ βρέθηκε στην Σκύρο για ένα τοπικό πανηγύρι. Εκεί επισκέφθηκε την αεροπορική βάση. Ένας από τους πιλότους των μαχητικών τον αναγνώρισε.

Ήταν ο καλόγερος στο μικρό κελί σε μια από τις κορυφές του Άθωνα πάνω από ένα «σημείο στροφής» όπως λέγεται στη γλώσσα της αεροπορίας.
 
Μετά την γνωριμία αυτή,  ο ιπτάμενος κάθε φορά που περνούσε από το σημείο φρόντιζε να μειώνει το ύψος του χαιρετώντας με τον τρόπο του το μοναχό, κι εκείνος από την γη έκανε το ίδιο κουνώντας τα χέρια.
 
Μέχρι που μια μέρα ο μοναχός Ιωσήφ, πήρε μια τεράστια ελληνική σημαία. Ο χαιρετισμός πήρε άλλη χροιά.
 
Ο μοναχός την κυμάτιζε όσο πιο περήφανα και πανηγυρικά  μπορούσε και ο πιλότος, σαν να υποκλινόταν στην Γαλανόλευκη έκανε μια χαμηλή διέλευση δίπλα ανταποδίδοντας την τιμή.
 
Η ιστορία του καλόγερου με τη σημαία διαδόθηκε σχεδόν αστραπιαία μεταξύ των χειριστών της Πολεμικής Αεροπορίας και ο ένας μετά τον άλλο, κάθε φορά που η αποστολή τους ήταν στην περιοχή, περνούσε για να χαιρετήσει τον καλόγερο.
 
Οι πρώτες φωτογραφίες άρχισαν ήδη να κυκλοφορούν και μέσω του διαδικτύου αυτή η μοναδική σχέση του ταπεινού Αγιορείτη με τους πιλότους των μαχητικών έκανε τον γύρο του κόσμου.
 
Ο ερημίτης «γαντζωμένος» στην άκρη του γκρεμού να κουνά τη σημαία και οι πιλότοι να περνούν τόσο κοντά του που τα πρόσωπα τους να διακρίνονται.
 
Οι φωτογραφίες είναι εκπληκτικές, σπάνιες και αν μη τι άλλο σε ανατριχιάζουν. Είναι από αυτές τις εικόνες που σε κάνουν περήφανο, που ζηλεύεις γιατί δεν είσαι εκεί.
 
Κάποιες φορές το σκηνικό επαναλαμβάνεται και με σκάφη του Πολεμικού Ναυτικού, ενώ δεν είναι λίγοι οι προσκυνητές που όταν τυχαίνει να βρίσκονται σε τέτοιες στιγμές παίρνουν και αυτοί μια σημαία και συμμετέχουν.

Αυτός ο ερημίτης έχει μετατραπεί σε έναν «προστάτη» των αεροπόρων. Τους βλέπει όταν πηγαίνουν για τις αερομαχίες και τους περιμένει να γυρίσουν πάλι από το ίδιο σημείο.
 
Πολλοί πιλότοι δεν έχουν μείνει μόνο στον χαιρετισμό από αέρος. Τον έχουν αναζητήσει και τον έχουν επισκεφθεί στο κελί του που πλέον είναι γεμάτο ενθύμια. Μέχρι και στολή πιλότου του έχουν δώσει με το όνομα του γραμμένο πάνω της «Μοναχός Ιωσήφ» και δίπλα «Είσαι έτοιμος για το ταξίδι της ζωής».
 
Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ
Γεννήθηκε στην Κόρινθο πριν 55 χρόνια. Είναι γιός παπά. Τον βάφτισαν Χρήστο, αλλά αυτός προτίμησε να ακολουθήσει το Χριστό και το 1983 έγινε ο Μοναχός Ιωσήφ της Μονής Μεγίστης Λαύρας. Ήταν μόλις 25 ετών.
 
Στο κελί του Αγίου Μηνά στη Βίγλα βρέθηκε τυχαία, αν και οι μοναχοί δεν θεωρούν τίποτα τυχαίο.
 
Ο τότε Ηγούμενος της Λαύρας έψαχνε κάποιον νέο, δυνατό που «να πιάνουν τα χέρια του» για να πάει στο μικρό κελί στην άκρη του βουνού, να το συντηρήσει. Ο τελευταίος ένοικος του είχε φύγει από τη ζωή και τα καντήλια του δεν άναβαν πια, σαν το τραγούδι που μαθαίναμε στο Κατηχητικό… «εις το βουνό ψηλά εκεί είναι εκκλησιά ερημική».
 
Σ αυτό το εκκλησάκι το ερημικό, που πρωτοχτίστηκε τον 19ο αιώνα,  ο Ιωσήφ φρόντισε να ξανακουστεί η καμπάνα και τα καντήλια να μην ξανασβήσουν.
 
Λένε ότι το σημείο που βρίσκεται το μοναστηράκι, Κελλί κατά την αγιορείτικη ορολογία, βλέπει στο σημείο όπου ο Μαρδώνιος το 492π.Χ. έχασε το μισό του στόλο εκστρατεύοντας εναντίον των Ελλήνων.
 
Ο Ιωσήφ σαν γνήσιος Αγιορείτης, δεν συμπαθεί ιδιαίτερα την δημοσιότητα. Για να τον βρει κάποιος πρέπει να κάνει μεγάλο κόπο. Ότι έχει να πει το λέει στους προσκυνητές που τον επισκέπτονται.
 
Άλλωστε αν ήθελε «πολυκοσμία» δεν θα ζούσε σ’ ένα μικρό μοναστηράκι στην άκρη του «πουθενά».
 
Αν πάντως είστε τυχεροί μπορεί να τον συναντήσετε και εκτός Αγίου Όρους σε κάποια θρησκευτική πανήγυρη. Είναι από τους πιο γνωστούς ιεροψάλτες του Αγίου Όρους και συχνά επισκέπτεται Μητροπόλεις και Πατριαρχεία που τον προσκαλούν για να ψάλλει.
 






Πέμπτη 1 Μαΐου 2014

Οι Κόκκινες Πρωτομαγιές. Απάντηση Στους Εκπαιδευτικούς Του ΠΑΜΕ.

Γράφει ο Αντώνης Κρούστης.
Οι εκπαιδευτικοί του ΠΑΜΕ μοίρασαν φυλλάδια στα σχολεία σχετικά με την επέτειο της εργατικής Πρωτομαγιάς. Σύμφωνα με την προσφιλή τους μέθοδο να είναι επιλεκτικά ευαίσθητοι , ενημερώνω με τη σειρά μου τις εργατικές ακρότητες που απέβησαν τα καθεστώτα του εργατικού προλεταριάτου. 

Πράγματι η απεργία των εργαζομένων την Πρωτομαγιά του 1886 στο Σικάγο ,με 4 νεκρούς από τα πυρά της αστυνομίας, της καθιερώθηκε σαν μέρα γενικής απεργίας τουλάχιστον στον...
δυτικό κόσμο, παράλληλα δε το αίμα των αδικοχαμένων εργατών έπαιξε καθοριστικό ρόλο στην εφαρμογή της 8ωρης εργασίας. Στην ΕΣΣΔ κάθε 1η Μάιου γινόταν μεγάλη στρατιωτική παρέλαση στη πλατεία της Μόσχας ενώπιον του Γ.Γ. του ΚΚΣΕ.



Οι λόγοι τιμής που αποδίδονταν στους θυσιασθέντες εργάτες, από ότι φαίνεται, δεν είχαν πάρει σάρκα και οστά στη μητέρα του κομμουνισμού ΕΣΣΔ όταν παράλληλα με την μεγαλειώδη Πρωτομαγιάτικη Εργατική Παρέλαση, στα παγωμένα στρατόπεδα καταναγκαστικής εργασίας, περίπου το 1% του εργατικού δυναμικού (περίπου 3 εκ. άνθρωποι) κάθε χρόνο προσέφερε την εργασία του άμισθα και καταναγκαστικά για πάνω από 12 ώρες την ημέρα. 



Το 1940 οι εβδομαδιαίες ώρες εργασίας ήταν ακόμη 48 και η ετήσια άδεια στις 12 μέρες. Θρησκευτικές εορτές (Χριστούγεννα , Πάσχα), και Εθνικές εορτές , («21/1, Ματωμένη Κυριακή του 1905», «18/3 ,Κομμούνα του Παρισιού» , «Επανάσταση του Φεβρουάριου» και την «Διεθνή μέρα της Νεολαίας, 31/8»), καταργήθηκαν. Θεσμοθετώντας παράλληλα την μη αμειβόμενη εργασία Σαββάτου και Κυριακής , για εκτάκτους και εθελοντικούς λόγους, προφανώς για την ανοικοδόμηση του Σοσιαλισμού. 

Την ίδια χρονιά ο Στάλιν στις 26/06/1940 με προεδρικό διάταγμα του Ανωτάτου Σοβιέτ ,οδηγούσε στο δικαστήριο οποιονδήποτε εργαζόμενο καθυστερούσε για 20 λεπτά στην εργασία του και καταδικαζόταν σε καταναγκαστικά έργα. Στους γιατρούς που χορηγούσαν άδειες αναρρωτικές έβαλε πλαφόν (α! ρε Άδωνη κοίτα ποιος σε πρόλαβε) και μόνο για πολύ σοβαρές ασθένειες. 

Το δικαίωμα στην απεργία δεν είχε αναγνωρισθεί. Ήταν θεσμοθετημένο δια της Εργατικής Νομοθεσίας, ότι «οι απεργίες είναι οικονομικά και κοινωνικά άχρηστες», δικαιολογώντας το με το ψευτοπρόσχημα ότι οι εργαζόμενοι δουλεύουν για τον εαυτό τους. 
(stalin strike action unnecessary). 

Αγώνες όμως δεν έκαναν μόνο οι εργαζόμενοι στη καπιταλιστική Δύση, αλλά και στη κομμουνιστική Ανατολή, που κανένας δυστυχώς δε θυμάται και αγνοούν(;) οι εκπαιδευτικοί του ΠΑΜΕ. 

Γιατί άραγε να μην γιορτάζουμε κύριοι του ΠΑΜΕ, την 23 Φεβρουαρίου του 1921 όταν οι εργάτες της Πετρούπολης απέργησαν για καλύτερο μισθό και κατάργηση των αστυνομικών περιορισμών της κυκλοφορίας των αγαθών , των ιδεών και των ανθρώπων; Ο «Θεματοφύλακας» όμως των εργατικών δικαιωμάτων ΛΕΝΙΝ, κατέστειλε την απεργία αυτή με τις Ένοπλες Δυνάμεις συλλαμβάνοντας και φυλακίζοντας τους πρωτεργάτες της απεργίας. 

Ο Κόκκινος Στρατός επιτίθεται στη Κρονστάνδη

Γιατί κύριοι του ΠΑΜΕ, να μην εορτάζεται σαν μέρα των εργατών η 7 Μαρτίου του 1921 όταν οι Ναύτες της Κρονστάνδης (πρωτεργάτες της Οκτωβριανής Επανάστασης του 1917), εξεγέρθηκαν ζητώντας ελευθερίες και εργατικά δικαιώματα για να πάρουν την απάντηση των ΛΕΝΙΝ και ΤΡΟΤΣΚΙ στέλνοντας τους τον Κόκκινο Στρατό; Μεγάλος αριθμός από τους εξεγερμένους ναύτες εκτελέσθηκε επί τόπου ή μεταφέρθηκε σε στρατόπεδα συγκέντρωσης στη Σιβηρία, ενώ οι περισσότεροι διέφυγαν στη γειτονική Φινλανδία. Σύμφωνα με τα σοβιετικά αρχεία, ο Κόκκινος Στρατός έχασε 527 άνδρες, ενώ 3285 ήταν οι τραυματίες. Οι απώλειες για τους εξεγερμένους ανήλθαν σε 1000 νεκρούς και 2000 τραυματίες. 2500 συνελήφθησαν και 8000 διέφυγαν στη Φιλανδία. 
Η Εξέγερση της Κροστάνδης 

Γιατί κύριοι του ΠΑΜΕ, να μην γιορτάζουμε την 1 Γενάρη του 1978 την απεργία χιλιάδων ανθρακωρύχων στην ΕΣΣΔ, με επικεφαλής τον Βλαντιμίρ Αλεξάνδροβιτς Κλεμπάνοφ και μια ομάδα περίπου 200 συνδικαλιστών, που ζητούσαν ελευθερίες και καλύτερες συνθήκες εργασίας; Αντ΄ αυτού, χαρακτηρίστηκαν από ιατρικές επιτροπές σαν ψυχασθενείς και κλείστηκαν σε ψυχιατρεία για το υπόλοιπο της ζωής τους.
(ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΙΕΣ ΣΤΗ ΣΟΒΙΕΤΙΚΗ ΕΝΩΣΗ (ΕΣΣΔ) HAYNES VICTOR, SEMYONOVA OLGA). 

Γιατί κύριοι του ΠΑΜΕ ,να μην εορτάζεται η 1 Ιουνίου του 1962 όταν στη νότια Ρωσία στη πόλη Νοβοτσερκάστ , οι εργάτες διαμαρτυρήθηκαν για την απροειδοποίητη αύξηση της τιμής του κρέατος στα εστιατόρια του εργοστάσιου κατασκευής τρένων που δούλευαν. Χιλιάδες εργαζόμενοι συγκεντρώθηκαν έξω από τα γραφεία του κόμματος διαμαρτυρόμενοι. Η αστυνομία άνοιξε πυρ και εκατοντάδες διαδηλωτές έπεσαν νεκροί οι οποίοι θάφτηκαν σε ομαδικούς τάφους. Κανείς δε ξέρει τον ακριβή αριθμό.
Ο αυταρχισμός για άλλη μια φορά σκέπασε την αλήθεια. 


Γιατί κύριοι του ΠΑΜΕ ,να μην εορτάζεται η 4 Ιουνίου του 1989 σαν ημέρα αντίστοιχη της Πρωτομαγιάς, όταν χιλιάδες Κινέζοι φοιτητές διαδήλωσαν στην πλατεία της Τιεν Αν Μεν, για καταπάτηση των ανθρωπίνων δικαιωμάτων και βελτίωση του βιοτικού τους επιπέδου, όταν οι ερυθροφρουροί κατέπνιξαν τη διαμαρτυρία με 2400 νεκρούς και χιλιάδες τραυματίες και συλληφθέντες. Η Διεθνής Αμνηστία κάνει λόγο για φοιτητές που κρατούνται ακόμα στις κινέζικες φυλακές. 
(Διαδηλώσεις στην πλατεία Τιεν Αν Μεν).


  

Γιατί κύριοι του ΠΑΜΕ να ηρωοποιείτε τους δικούς σας αγωνιστές και να μην μνημονεύετε τον Ρουμάνο Βασίλ Παρασίβ, σαν τον άνθρωπο που το 1978 οργάνωσε τη μεγαλύτερη απεργία 35.000 ανθρακωρύχων στη Ρουμανία στη Κοιλάδα Ζίου, ζητώντας καλύτερες συνθήκες εργασίας; Η αντίδραση του καθεστώτος; Η αναμενόμενη. Επενέβη ο στρατός και η διαμαρτυρία διαλύθηκε με βία . Οι εκλεγμένοι της επιτροπής συνελήφθησαν και φυλακίσθηκαν, 4.000 εργαζόμενοι απολύθηκαν και η κοιλάδα του Ζίου κηρύχθηκε στρατικοποιημένη ζώνη. 




Γιατί κύριοι του ΠΑΜΕ, να μην μνημονεύεται ο Κουβανός Ορλάντο Ζαπάτα που πέθανε από απεργία πείνας το 2010 στις φυλακές του Κάστρο, όταν με 11.000 συμπατριώτες του ζητούσε από το κομμουνιστικό καθεστώς δημοκρατικές ελευθερίες; 





Ποιος μπορεί να στρουθοκαμηλίζει για τα 7.000.000 νεκρών της βίαιης κολεκτιβοποίησης το 1931 στην Ουκρανία;




Ποιος μπορεί να υποκρίνεται σαν «υπερασπιστής των εργατικών δικαιωμάτων», όταν το 1957 στη Κίνα του Μάο, τα αποτελέσματα του Κεντρικού Σχεδιασμού του φιλόδοξου προγράμματος «ΜΕΓΑΛΟ ΑΛΜΑ ΠΡΟΣ ΤΑ ΜΠΡΟΣ» έθαψε 45.000.000 ψυχές από την πείνα και τις σφαίρες των ερυθροφρουρών;
Πηγή: «Αρχεία της Υπηρεσίας Δημόσιας Ασφάλειας της Λαϊκής Δημοκρατίας της Κίνας» Φρανκ Ντίκφτερ, εφημερίδα «Τhe Ιndependent» 

Ποιος γνωρίζει άραγε στο σοσιαλιστοκρατούμενο Ελλαδιστάν ότι την ημέρα της Πρωτομαγιάς (1953) εργαζόμενοι παρέκλιναν της εργατικής παρέλασης και μπήκαν και κατέλαβαν με έφοδο τα μαγαζιά που προορίζονταν για τα μέλη του κόμματος ; 

Ποιος γνωρίζει στην Ελληνική Σοβιετία, ότι το 1977, 23 Τσέχοι εργαζόμενοι διαμαρτυρήθηκαν για περισσότερα δικαιώματα και η απάντηση του καθεστώτος ήταν οι διωγμοί και οι φυλακίσεις; 

Ποιος γνωρίζει ότι ο Πρόεδρος της σοβιετικής ΓΣΣΕ ,Αλεξάντερ Σελέπιν , πριν αναλάβει τα καθήκοντα του, ήταν Δ/Θ της KGB; 




Γιατί κύριοι του ΠΑΜΕ, δεν γράφετε τίποτα στην Ελλάδα για την εξέγερση των Ανατολικογερμανών στις 17 Ιουλίου το 1953, όταν τους ζητήθηκε αύξηση κατά 10% της παραγωγικότητας τους χωρίς αμοιβή, με αποτέλεσμα την καταστολή της με αδιευκρίνιστο αριθμό νεκρών, 1400 συλληφθέντων και φυλακισθέντων ,εκ των οποίων οι 21 καταδικάστηκαν σε θάνατο; 




Γιατί άραγε αγνοούν οι φιλεργατικοί δημοσιογράφοι σας τη καταστολή με αίμα, φυλακίσεις και εξορίες, της εξέγερσης της Βουδαπέστης για σεβασμό των Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων, στις 10 Νοεμβριου του 1956; Μετά τη Σοβιετική επέμβαση , 2.500 Ούγγροι και 700 Σοβιετικοί στρατιώτες σκοτώθηκαν στη σύγκρουση, ενώ 200.000 Ούγγροι εγκατέλειψαν τη χώρα ως πρόσφυγες. Οι μαζικές συλλήψεις συνεχίστηκαν για μήνες μετά, αν και αμνηστία δόθηκε το 1963. 
(Ουγγρική Επανάσταση 1956). 




Το ίδιο συνέβη και στις 21 Αυγούστου το 1968 κατά την εξέγερση των εργαζομένων στην Τσεχοσλοβακία (Άνοιξη της Πράγας) ,διεκδικώντας εκδημοκρατισμό της χώρας, όταν επενέβηκαν τα Σοβιετικά τανκς καταπνίγοντας την με 98 νεκρούς και εγκατάλειψη της χώρας δεκάδων χιλιάδων ανθρώπων, κυρίως εξειδικευμένοι εργάτες και διανοούμενοι (καλλιτέχνες, σκηνοθέτες, συγγραφείς, καθηγητές). Μόνο προς την Αυστρία διέφυγαν 96.000 άνθρωποι περίπου, και άλλοι 66.000 εκδρομείς, που βρίσκονταν ήδη εκεί, δεν επέστρεψαν στην Τσεχοσλοβακία.




Στη δίνη των εκκαθαρίσεων στο εσωτερικό του ΚΚΤ, που ξεκίνησε αμέσως ο Χούζακ, διαγράφηκαν σχεδόν μισό εκατομμύριο μέλη.





Ο φοιτητής Γιαν Πάλαχ (Jan Palach) αυτοπυρπολήθηκε στις 19 Ιανουαρίου 1969 στην πλατεία Wenceslas διαμαρτυρόμενος για την καταστολή της Άνοιξης της Πράγας και την πράξη του επανέλαβε ένα μήνα αργότερα ο Jan Zajíc. 
(Άνοιξη της Πράγας). 

Αυτά και άλλα πολλά κύριοι του ΠΑΜΕ, που θέλετε να λέγεστε και εκπαιδευτικοί, να πείτε στους μαθητές σας, ότι οι εργατικοί αγώνες στη Δύση καρποφόρησαν και θεσμοθετήθηκαν εργατικοί νόμοι και Εργατικό Δίκαιο που θα ζήλευαν πολλοί εργαζόμενοι στον υπόλοιπο μη καπιταλιστικό κόσμο και ιδιαίτερα στον πρώην κομμουνιστικό. 

Και για να σας προλάβω , δεν είμαι ένας φανατισμένος Αντικομουνιστής , αλλά ένας παθιασμένος Αντιυποκριτής. 

Αντώνης Κρούστης
(Από το βιβλίο μου, «Ήταν ο κομμουνισμός ,Ηλίθιε!»

Τετάρτη 30 Απριλίου 2014

ΙΩΝΑΣ ΔΡΑΓΟΥΜΗΣ ΜΕΓΑΛΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΘΝΙΚΙΣΤΕΣ



Ίων Δραγούμης (1878-1920)
Ο Ίων Δραγούμης δολοφονήθηκε από τα Βενιζελικά «Δημοκρατικά Τάγματα» του Παύλου Γύπαρη στις 31 Ιουλίου 1920, απέναντι από το σημερινό Χίλτον, εκεί όπου βρίσκεται και η επιτύμβια στήλη του. Η δολοφονία του ήταν απόρροια του εθνικού διχασμού και αποστέρησε την πατρίδα μας από ένα σπουδαίο πολιτικό και διανοούμενο, ο οποίος πάλεψε για μία Μεγάλη Ελλάδα με το όπλο και την πένα του.
Ο Ίων Δραγούμης αποτελεί για εμάς τους Έλληνες εθνικιστές τον κυριώτερο εκφραστή της εθνικής ιδεολογίας. Οι σκέψεις, οι προβληματισμοί και η στάση ζωής του αποτελούν ακόμη και σήμερα, 88 χρόνια από την άνανδρη δολοφονία του, πηγή για περαιτέρω επεξεργασία. Διότι ο Δραγούμης – όπως λέει ο Χρίστος Γούδης – είναι πάντα επίκαιρος. Ας επισημάνουμε κάποια αποσπάσματα από το έργο του, τα οποία αποδεικνύουν την σπουδαιότητα της σκέψεώς του και γιατί ο Ελληνικός εθνικισμός αποτελεί την γόνιμη σύνθεση μεταξύ πατριωτισμού, πολιτισμού και ελευθερίας.
Ο Ελληνικός εθνικισμός
Η μεγάλη πολιτική σημασία της σκέψεως και των θέσεων του Δραγούμη είναι ότι εκφράζει ένα έλλογο και λειτουργικό εθνικισμό. Ένα εθνικισμό με σεβασμό στο ανθρώπινο πρόσωπο, προσηλωμένο στις αρχές της άμεσης δημοκρατίας (Κοινοτισμός), ένα εθνικισμό ο οποίος απορρέει από τον Ελληνικό πολιτισμό και υπερασπίζεται τις ελευθερίες και τα δικαιώματα των Ελλήνων. Αυτά αποτελούν την μεγάλη ιδεολογική παρακαταθήκη του Δραγούμη προς εμάς.
Τα αξιακά προτάγματα του Δραγούμη είναι:
  • η ελευθερία: ως εθνική ελευθερία-αυτοδιάθεση των υποδούλων Ελλήνων (βλέπε σήμερα Κύπρο & Βόρειο Ήπειρο), αλλά και στο επίπεδο της προσωπικής αυθυπαρξίας του ανθρώπου
  • ο πολιτισμός, ως «νομιμοποιητική» βάση της αξίας του έθνους
Ο Δραγούμης εκφράζει έναν ουμανιστικό εθνικισμό. Αναφέρει χαρακτηριστικά: «Ακουμπώντας στο έθνος μου να γίνω πιο άνθρωπος. Δεν μπορεί κανείς να είναι άνθρωπος ξεχνώντας την καταγωγή του. Να θυμάται κανείς από πού βγήκε, που μεγάλωσε, ποιο έθνος τον ανέθρεψε. Μου αρέσει να βλέπει κανείς τους δεσμούς του. Αυτό θα πει ελευθερία».
Γράφει για την σύνδεση του έθνους με τον πολιτισμό: «Ποιος είναι ο τελικός των εθνών, πες τον προορισμό, πες τον αποστολή; Ο πολιτισμός! Να ένα έργο άξιο για τα έθνη, έργο αληθινά ανθρώπινο. Να η δικαιολογία των εθνών. Να πως τα έθνη είναι χρήσιμα στην ανθρωπότητα και να που έσφαλε ο Μαρξ πολεμώντας τα έθνη. Πολιτισμούς γεννούν τα έθνη και αυτά μονάχα. Δεν φθάνει όμως να είναι ένα έθνος πολιτισμένο, πρέπει να είναι πολιτισμένο και από δικό του πολιτισμό. Σε αυτό λοιπόν χρησιμεύουν τα έθνη. Οι πολιτισμοί γεννιούνται ο καθένας σε κάποια πατρίδα, σε κάποια εποχή και σε κάποιο έθνος. Έξω από αυτά δεν μπορεί να σταθεί πολιτισμός».
Ρήσεις Δραγούμη
Για τον εθνικισμό: «Ο εθνικισμός είναι μορφή ενέργειας. Όλοι λοιπόν οι ενεργητικοί άνθρωποι είναι εθνικιστές, είτε το ξέρουν είτε όχι. Ο διεθνιστής είναι στοιχείο θανάτου για το έθνος του».
Θα έλεγε σήμερα στην Ρεπούση: «Τα Ελληνικά σχολεία είναι για 2 σκοπούς: να ανοίγουν τα μυαλά και να φουσκώνουν το παιδί με τον εθνισμό του. Η παράδοση είναι ο σύνδεσμος των ατόμων μίας φυλής, τωρινών και περασμένων, που τα κάνει έθνος. Ιστορία είναι η συνείδηση του συνδέσμου αυτού. Να νοιώθεις την καταγωγή σου, την συνέχεια του εθνικού εγώ σου, την ιστορία που σου κάνει συνειδητό το πέρασμα του έθνους σου μέσα στους αιώνες».
Για τους νεοραγιάδες: «Τι θα πει ραγιάς; Ραγιάς είναι εκείνος που τρέμει τους μπάτσους του Τούρκου, που είναι σκλάβος του φόβου του. Ο ραγιάς είναι μισός άνθρωπος. Την ραγιαδοσύνη του την ονομάζει αναγκαία φρονιμάδα. Τον κυνηγάς και κρύβεται. Τον δέρνεις και ακόμα σκύβει. Τον σκοτώνεις και σωπαίνει».
Για την Ενωμένη Ευρώπη: «Ναι, το βλέπω πως η Ευρώπη ενώνεται, πως τα έθνη και οι φυλές ζυγώνουν η μία την άλλη. Αλλά εγώ είμαι ένας και εγώ θα ακουμπήσω επάνω στους γύρω μου ανθρώπους. Και αυτοί είναι οι Έλληνες».
Για την παγκόσμια δημοκρατία: «Τόσο αγαπώ την Ελληνική ύπαρξη, που αν ήταν να γίνουμε όλοι οι άνθρωποι κοσμοπολίτες, θα έλεγα να μην ονομαζόμασταν Έλληνες. Δεν χρειάζεται η λέξη Έλληνες όταν όλοι οι άνθρωποι της γης γίνουν κοσμοπολίτες μίας απέραντης δημοκρατίας».
Για τον πολυπολιτισμό: «Μόνο εμείς, όσοι νοιώθουμε την δική μας την πατρίδα, μπορούμε να νοιώσουμε και των άλλων τις πατρίδες. Πρώτα πρέπει να νοιώσω τον εαυτό μου καλά, έπειτα καλά το έθνος μου και έτσι φθάνω στην ανθρωπότητα. Όσοι λένε πως είναι κοσμοπολίτες και δεν περνούν από όλα αυτά τα στάδια δεν μπορούν να νοιώσουν την ανθρωπότητα».
Για τους πολιτικάντηδες: «Το Σύνταγμα θέλησε να δώσει στο έθνος αντιπροσώπους και είπε να υπάρχουν βουλευτές. Επρόκειτο αυτοί οι βουλευτές να αντιπροσωπεύσουν το έθνος. Αλλά η πραγματικότητα τα χάλασε και οι βουλευτές δεν είχαν κανένα συμφέρον να καταγίνουν με το έθνος. Τέτοιοι μια φορά δεν είναι. Για όνομα του Θεού, βρείτε άλλους να αντιπροσωπεύσουν το έθνος».
Προσωπική στάση ζωής
Ο Ίων Δραγούμης ήταν υιός πρωθυπουργού, μεγαλοαστός, μορφωμένος. Θα μπορούσε να γίνει μποέμ, να κάνει ξωτικά ταξίδια, να απολαμβάνει μία ζωή ηδονιστική. Αντ’ αυτού, προτίμησε τους βάλτους της Μακεδονίας, το χρέος και την θυσία, το «μαρτύρων και ηρώων αίμα».
Στάθηκε πιστός στις ιδέες του ακόμη και μπροστά στο εκτελεστικό απόσπασμα: «Ο καθένας πρέπει να φαντάζεται πως αυτός πρέπει να σώσει το έθνος του. Να μην κοιτάζω τι κάνουν οι άλλοι και να φαντάζομαι μόνον πως εγώ έχω το μεγάλο χρέος της σωτηρίας. Δεν είναι εύκολο να πείσεις ένα έθνος. Εγώ βλέπω τόσα πράγματα που πρέπει να γίνουν και όμως οι άλλοι Έλληνες τα βλέπουν αλλιώς. Αν είμαι δυνατός θα τους πείσω».
Σήμερα ο αγώνας που δίνουμε είναι ακόμη δυσκολότερος. Διότι στην εποχή του ο πατριωτισμός ήταν κοινό κτήμα όλων των Ελλήνων και η πολιτική ηγεσία της χώρας μας, Βενιζελική ή Βασιλική, έδινε όλες της τις δυνάμεις στην υπεράσπιση των εθνικών συμφερόντων και των δικαιωμάτων του Ελληνισμού.
Σήμερα όμως όποιος μιλάει για έθνος χαρακτηρίζεται ακροδεξιός από την κατεστημένη νεοταξική Αριστερά. Δεν ξέρω λοιπόν αν τελικώς νικήσουμε. Ξέρω όμως ότι - αν ακολουθήσουμε το μονοπάτι του Δραγούμη - θα είμαστε υπερήφανοι για την ζωή που ζήσαμε και τις αξίες για τις οποίες πολεμήσαμε. Όσοι ζωντανοί!

Τρίτη 29 Απριλίου 2014

ΠΕΡΙΚΛΗΣ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ ΜΕΓΑΛΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΘΝΙΚΗΣΤΕΣ

Ὁ Περικλῆς Γιαννόπουλος γεννήθηκε στὴν Πάτρα τὸ 1871 καὶ ἐτέλεσε τὴν ἡρωική του ἔξοδο ἀπὸ τὴν ζωὴ στὴν θάλασσα τοῦ Σκαραμαγκᾶ τὴν Μεγάλη Πέμπτη, 8 Ἀπριλίου 1910. Ὑπῆρξε ἑλληνολάτρης διανοητής, λογοτέχνης, μεταφραστὴς και δοκιμιογράφος, αἰσθητικὸς καὶ φυσιολάτρης, ρομαντικὸς ὁραματιστής, μαχητικός καὶ διαπρήσιος κήρυκας τῆς ἀναγεννήσεως τοῦ Ἑλληνισμοῦ μέσῳ τῆς ἀναζητήσεως καὶ ἀναδείξεως τῆς γνήσιας ἑλληνικότητος, ὅπως αὐτὴ πηγάζει ἀπὸ τὴν Ἑλληνική Φύση καὶ ἐκφράζεται διαχρονικῶς στὴν λαϊκὴ παράδοση καὶ Ἱστορία. Δριμὺς κατήγορος τῆς ξενομανίας καὶ τοῦ συμπλέγματος μειονεξίας ἔναντι τῆς Δύσεως, τῆς δουλοπρέπειας καὶ τῆς διαφθορᾶς, ὅπου αὐτὲς ἐκδηλώνονται, ἀπὸ τὶς τέχνες ἔως τὴν πολιτική. Πατέρας καὶ κορυφαία μορφὴ τοῦ πνευματικοῦ κινήματος τοῦ ἑλληνοκεντρισμοῦ στὸν 20ὸ αἰώνα, στὶς τέχνες, τὴν αισθητική, τὴν φιλοσοφία, τὴν πολιτική.
Χαρακτηρίστηκε πατέρας τοῦ πνευματικοῦ κινήματος τοῦ ἑλληνοκεντρισμοῦ καὶ τοῦ ἑλληνικοῦ ἐθνικισμοῦ, «προφήτης τοῦ Ἑλληνισμοῦ»«ὁ ἐξοχώτερος τῶν νέων Ἑλλήνων»«ὁ μεγαλείτερος, ὁ εὐγλωττότερος καὶ ὁ φωτεινότερος ἀπόστολος τοῦ κατὰ φύσιν ἑλληνικοῦ ζῆν»«ἅγιος τῆς ἑλληνικῆς νεολαίας»«ἀηδόνι τῆς ἑλληνικῆς γῆς»«μάγος τῆς ἑλληνικῆς γλώσσας», ἢ ἀκόμη, ἁπλὰ καὶ πάνω ἀπ᾿ ὅλα, «ὁ Ἕλλην». Καὶ ἀκόμη, αἰσθητικὸς τῆς ἑλληνικότητος, σουρεαλιστὴς πρὶν τὸν σουρεαλισμό, οἰκολόγος πρὶν τὸ οἰκολογικὸ κίνημα, ἀρχαιολάτρης ἀλλὰ καὶ Ὀρθόδοξος καὶ Βυζαντινὸς μαζί,«ξανθός ἱππότης», μποέμ, χίππης καὶ δανδὴς μαζί, ρομαντικός, ἰδιόρρυθμος, δριμὺς κατήγορος τῆς κοινωνίας τῆς ἐποχῆς του.
Ἐνέπνευσε καὶ ἐπηρέασε, ἄμεσα καὶ ἔμμεσα, συχνὰ ἀποφασιστικά, διανοητές, ποιητὲς καὶ καλλιτέχνες, πολιτικούς. Ὁ Ἴων Δραγούμης ἔγραψε γιὰ τὸν Γιαννόπουλο: «...μοῦ φάνηκε σὰν τὸν βοριὰ τὸν παγωμένο ποὺ μανιασμένος σαρώνει τοὺς βρώμιους ἀπὸ μικρόβια ἀέρηδες καὶ ἀπὸ κάθε βρώμα ἢ σκουπίδι καθαρίζει τὸν κόσμο... Σ᾿ αυτοῦ τὸν ρυθμὸ τὴ ζωή μου τονίζω.»
Περικλῆς Γιαννόπουλος, ὁ προφήτης τοῦ Ἑλληνισμοῦ: ἑκατὸ χρόνια ἀπὸ τὴν ἔξοδό του
«Παντοῦ φῶς, παντοῦ ἡμέρα, παντοῦ τερπνότης, παντοῦ ὀλιγότης, ἄνεσις, ἀραιότης· παντοῦ εὐταξία, συμμετρία, εὐρυθμία· παντοῦ ἡμερότης, χάρις, ἱλαρότης· παντοῦ παίγνιον ἑλληνικῆς σοφίας, διάθεσις γελαστική, εἰρωνία Σωκρατική· παντοῦ φιλανθρωπία, συμπάθεια, ἀγάπη· παντοῦ ἵμερος, πόθος ᾄσματος, φιλήματος· παντοῦ πόθος ὕλης, ὕλης, ὕλης· παντοῦ ἡδονὴ Διονύσου, πόθος φωτομέθης, δίψα ὡραιότητος, λίκνισμα μακαριότητος· παντοῦ πέρασμα ἀέρος θουρίου, ἀέρος ὁρμῆς, ἀέρος ἀλκιμότητος, σφριγηλότητος καὶ παντοῦ μαζὺ πέρασμα ἀέρος μελαγχολίας καλλονῆς, λύπης καλλονῆς, θρήνου θνήσκοντος Ἀδώνιδος. Καὶ παντοῦ ἀὴρ φωτεινοῦ θουρίου δένων τὰ μέλη καὶ μαζὺ ἀὴρ φλογέρας λύων τὰ μέλη μὲ ἡδυπάθειαν.[...]
Εἶναι φανερά, μία μόνη Γραμμή, ἀναβαίνουσα ἁπαλωτά, καταβαίνουσα γλυκύτατα, κυματίζουσα μὲ μεγάλα ἤρεμα κύματα, ἀναβαίνουσα ἁρμονικά, καταβαίνουσα συμμετρικά, γράφουσα εἰς τὸν δρόμον της ὡραῖα καμπυλώματα, ἀνυψουμένη κάποτε μὲ νευρωδεστάτην ἐφηβικὴν λιγυρότητα πρὸς ἓν φίλημα ὑψηλοῦ ἀέρος καὶ μὲ ἐλαφρότητα γλάρου ἐπανερχομένη πάλιν εἰς ἕνα μαλακόν της ρυθμόν.
Εἶναι μία μόνη γραμμή, σὰν τὴν παλαιάν μας τέχνην, ὅπου ὅλα τὰ οἰκοδομήματα φαίνονται ἀδελφά, καὶ ὅμως κανὲν δὲν ὁμοιάζει μὲ τὸ ἄλλο, ὅλα τὰ ἀγάλματα σὰν δίδυμα ἀδέλφια καὶ κανὲν ὅμοιον μὲ τὸ ἄλλο, σὰν τὴν Βυζαντινήν μας τέχνην, σὰν τὰ δημοτικὰ τραγούδια ποὺ εἶναι κυρίως ἕνα τραγούδι καὶ κανένα ἐντελῶς ὅμοιον, σὰν τὴν γῆν μας ποὺ εἶναι μία εἰς τὸ σύνολον καὶ κάθε βῆμα ἀνομοία, σὰν τὸν Ἕλληνα ὁ ὁποῖος εἶναι εἷς εἰς τὸ σύνολον καὶ εἰς κάθε βῆμα ποτὲ ὅμοιος, ἀποδεικνύουσα καὶ αὐτὴ τὴν ὅλην μας φύσιν, ἧς ἓν τῶν ριζικῶν διακριτικῶν της εἶναι: ἡ ἑνότης τῶν σπουδαίων χαρακτηριστικῶν καὶ ἡ ἄπειρος ποικιλία τῶν δευτερευόντων.»
1996, 31 Ἰανουαρίου. Ἡ ἡμέρα ποὺ ξυπνήσαμε παγωμένοι, προδομένοι. Οἱ τρεῖς ἀξιωματικοί μας στὴν ἀγκαλιά τοῦ Αἰγαίου. Ἡ σημαία μας δὲν κυματίζει πιά. Τὸ φρόνημα ὅλων τῶν Ἑλλήνων, λαοῦ καὶ στρατοῦ, εἶχε προδοθεῖ· «εὐχαριστοῦμε τοὺς Ἀμερικανούς». Οἱ ὑπεύθυνοι τῆς ἀτιμώσεως λοιδοροῦσαν τὸν πατριωτισμό μας, γιὰ νὰ καλύψουν τὴν εὐθύνη τους.
Μέσα στὸν πόνο, μαστίγωμα, ὀδυνηρὸ ἀλλὰ καθαρτικό, τῆς ἀνεπάρκειάς μας τὰ λόγια ἐκείνου -μοῦ τὰ εἶχε στείλει, τότε, ἕνας φίλος· ἔκαιγαν σὰν λάβα («Ἔκκλησις πρὸς τὸ Πανελλήνιον Κοινόν», 1907):
«Ἑλληνικὴ Φυλὴ τί φωνάζεις; Μπῆκαν κλέφτες στὸ μανδρί; Ἐὰν Σοῦ βαστᾷ ἔμπα διώχτους.»
«Ἑλληνικὴ Φυλὴ εἶσαι ΑΝΗΘΙΚΟΣ: διότι θέλεις οἱ Φραγκικοὶ Στρατοὶ καὶ Στόλοι νὰ Σοῦ φυλᾶν τ᾿ ἀμπέλια ΣΟΥ.»
Ποιός ἦταν ὁ ἄνθρωπος μὲ αὐτὴν τὴν ρωμαλέα, φλογερὴ ψυχή; Ὁ περήφανος πολεμιστὴς καὶ μαζὶ ὁ εὐαίσθητος φυσιολάτρης; Ὁ ἐκστατικὸς βάρδος τοῦ ἑλληνικοῦ κάλλους, ὁ ὀνειροπόλος, ὁ τρελὸς (nullum magnum ingenium sine mixtura dementiae fuit) αὐτόχειρ, ποὺ κάηκε αὐτοθέλητα σὰν τὴν νυχτοπεταλούδα στὸ Ἑλληνικὸ Φῶς καὶ -ἑκατὸ χρόνια κλείνουμε ἐφέτος στὶς 7-8 Ἀπριλίου- ἔφυγε στὴν ἀγκαλιὰ τῆς θάλασσας τοῦ Σκαραμαγκᾶ; «Ὁ εὐγλωττότερος καὶ ὁ φωτεινότερος ἀπόστολος τοῦ κατὰ φύσιν ἑλληνικὴν ζῆν»
Γιὰ τὴν Ἑλληνικὴ Φυλή, Ἱστορία καὶ Πολιτισμό:
Χαρακτηρίζει τὸν Ἕλληνα ἄνθρωπο ὡς τὸν τελειότερο καρπὸ τῆς Φύσεως: «Γῆ ὡραιοτάτη καὶ Θειοτάτη, Γῆ τελεία ΑΦΡΟΔΙΤΗ, ἡ Μητέρα Ἑλληνικὴ Γῆ, ἀνέδωσε καρπὸν ὅμοιον. Ὁμοίως Ὡραῖον καὶ ὁμοίως Θεῖον. Ζῷον Ἑλληνικόν, τὸν Ἕλληνα: ΕΜΑΣ.»
Τονίζει ὅμως: «Περιττὸν νὰ φουσκώνετε δι᾿ αὐτά. Οἱ Ἕλληνες κάθε ἐποχῆς δὲν εἶσθε τίποτα. Ἡ Ἑλληνικὴ Γῆ εἶνε τὸ Πᾶν.»
Κατακεραυνώνει τοὺς δυτικούς: «Δὲν θὰ κρίνετε Σεῖς οἱ Φράγκοι -τὰ χθεσινὰ Ἀγριογούρουνα- Ἐμᾶς, ἀλλ᾿ Ἐμεῖς θὰ κρίνωμε Σᾶς καὶ τὸν Πολιτισμόν σας.»
Αὐτὰ ὅλα, ὅμως, δὲν εἶναι λόγος κομπασμοῦ γιὰ τοὺς Ἕλληνες -κάθε ἄλλο: «Οἱ Φράγκοι δὲν πρέπει νὰ νομίζουν, ὅτι δὲν βαραίνει καὶ γονατίζει κι᾿ ἐμᾶς ὅλη αὐτὴ ἡ Ἀσήκωτη ΔΟΞΑ, καὶ δὲν μᾶς καίει τὸ κεφάλι τὸ Πύρινο Στέμμα ποὺ λέγεται: ΕΛΛΗΝ. [...] Καὶ ἐπειδὴ τὸ ΓΕΓΟΝΟΣ εἶνε αὐτό, ἔχετε βαρύτατα, ΥΠΕΡΑΝΘΡΩΠΑ ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ νὰ ἐκτελέσετε. Χωρὶς νὰ τὰ ἐκτελεῖτε δὲν ἔχετε κανένα δικαίωμα νὰ φέρετε τὸ ὄνομα ΕΛΛΗΝ.»

Σάββατο 26 Απριλίου 2014

Δήμαρχοι και ευρωβουλευτές: Ξέρετε ποια είναι η αμοιβή τους;

Παρά τη δραστική μείωση των αποδοχών τους από τον Ιανουάριο του 2013, πολλές δεκάδες χιλιάδες είναι οι υποψήφιοι που δήλωσαν συμμετοχή στη μάχη για μια θέση, στα αιρετά συμβούλια των οργανισμών τοπικής και περιφερειακής αυτοδιοίκησης.
Η αποζημίωση που θα πάρει ένας τοπικός άρχων, σε όλη τη διάρκεια της πενταετούς θητείας του, φτάνει ή όχι για να καλύψει τα έξοδα της προεκλογικής του εκστρατείας και τα αυξημένα, λόγω θέσης, προσωπικά του έξοδα, ιδιαίτερα όταν έχει οικογένεια;
250.000 ευρώ μικτά οι δήμαρχοι
Είναι χαρακτηριστικό ότι το μεγαλύτερο ποσό που μπορεί να εισπράξει ένας τοπικός άρχοντας, στα πέντε χρόνια της θητείας του, ανέρχεται στα 250.000 ευρώ μικτά: δηλαδή γύρω στα 160.000 ευρώ καθαρά. Τα ποσά αυτά αντιστοιχούν στην συνολική αποζημίωση των περιφερειαρχών και των δημάρχων σε πόλεις άνω των 100.0000 κατοίκων, οι μηνιαίες μικτές αποδοχές των οποίων ανέρχονται σε 4.275 ευρώ.
Οι αντιπεριφερειάρχες εισπράττουν 3.206 ευρώ, ενώ οι αντιδήμαρχοι στους μεγάλους δήμους εισπράττουν 2.137 ευρώ. Μικρότερα είναι τα ποσά που εισπράττουν οι δήμαρχοι σε πόλεις από 20.000-100.000 κατοίκους (3424 ευρώ) και σε πόλεις κάτω των 20.000 κατοίκων (2565 ευρώ), ενώ οι αντίστοιχοι αντιδήμαρχοι παίρνουν 1710 και 1283 ευρώ μικτά, αντίστοιχα.
Καλοπληρωμένοι οι ευρωβουλευτές
Εντελώς διαφορετικά είναι τα μεγέθη όσον αφορά τους ευρωβουλευτές, των οποίων ο μισθός ανέρχεται σε 6.200 ευρώ καθαρά, ποσό που υπερδιπλασιάζεται όταν συμμετέχουν σε όλες τις συνεδριάσεις του ευρωκοινοβουλίου, που η κάθε μία πληρώνεται προς 304 ευρώ.
Οι ευρωβουλευτές δικαιούνται επίσης 21.000 ευρώ για τους συνεργάτες τους στα γραφεία των Βρυξελλών, 5.000 ευρώ για συνεργάτες και άλλα 4.000 ευρώ για έξοδα του γραφείου τους στη χώρα προέλευσης τους. Εχουν όλα τα προνόμια των μελών του εθνικού κοινοβουλίου, όσον αφορά τους συνεργάτες και τους αστυνομικούς για τη φύλαξη τους, αεροπορικά εισιτήρια (για το πήγαινε-έλα στις Βρυξέλλες) και άλλα εισιτήρια για το ταξίδι και τη φιλοξενία στις Βρυξέλλες, 110 ατόμων ετησίως.

Παρασκευή 25 Απριλίου 2014

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΦΑΡΜΑΚΗΣ Ο ΤΡΕΛΟΣ ΤΗΣ ΕΛΕΥΣΙΝΑΣ


ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΦΑΡΜΑΚΗΣ Ο ΤΡΕΛΟΣ ΤΗΣ ΕΛΕΥΣΙΝΑΣ
Γεννημένος στα Δερβενοχωρια Βοιωτίας ήταν ο άνθρωπος που έδωσε την ζωή του για την διάσωση των αρχαίων σε όλο το θριασιο πεδίο το μοναδικό ενδιαφέρον του ήταν η διάσωση των αρχαίων δεν ζήτησε ποτέ χρηματική ανταμοιβή. Γυρναγε στην Ελευσίνα παρά πολλές φορές χτυπημένος άσχημα από τους εργάτες και τους μπράβους των εργολάβων όταν έμπαινε μπροστά στης μπουλντόζες για μην σπάσουν και χαθούν πολύ σπουδαία αρχαιολογικά ευρήματα.Εξαιτίας αυτού του μεγάλου Έλληνα έχουν σωθεί απίστευτα αρχαιολογικά ευρήματα ανυπολόγιστης άξιας.
Ο Παναγιώτης Φαρμάκης ένα παράδειγμα προς όλους μας που έχουμε μεγάλο μερίδιο ευθύνης όταν βλέπουμε παρόμοια περιστατικά να συμβαίνουν και δεν αντιδρούμε όταν βλέπουμε τον αρχαίο ένδοξο πολιτισμό μας να σκορπίζεται να χάνεται και μένουμε απαθείς όταν οι εθνικοί φωστήρες μας ξεπουλάμε τα μνημεία της ιστορίας μας ο μονός που αντιστάθηκε σε όλο αυτό ήταν εκείνος ο τρελός της Ελευσίνας ο Παναγιώτης Φαρμάκης όποιος χωρίς να λογαριάζει την ζωή του έδωσε ένα λαμπρό παράδειγμα που δύστυχος δεν ακόλουθη κανένας
 Δι' ἑλληνισμόν σαλούς εἶχε ὁ τόπος ἀνάγκη, ὅπως ἐκεῖνον
στήν Ἀγέλαστο Πέτρα, τόν Παναγιώτη Φαρμάκη

ΔΟΞΑΖΩ ΤΟΝ ΘΕΟ ΠΟΥ ΤΟΝ ΓΝΩΡΙΣΑ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ
ΔΟΞΑ ΚΑΙ ΤΙΜΗ ΣΤΟΝ ΤΡΕΛΟ ΤΗΣ ΕΛΕΥΣΙΝΑΣ

ΔΟΞΑ ΚΑ ΤΙΜΗ ΣΤΟΝ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΦΑΡΜΑΚΗ

Άθλια πρόκληση των Αμερικανικών αρχών κατα της ομογένειας!


20140424-211015.jpg

Περίεργες, ακραίες καταστάσεις στο ”ελληνικό χωριό” δυτ. Φλόριδας, που θίγουν-παραβιάζουν θρησκευτικά και συνταγματικά δικαιώματα
ΟΙ… «ΒΟΜΒΙΣΤΕΣ» ΕΛΛΗΝΕΣ ΟΜΟΓΕΝΕΙΣ
Μεγ. Σάββατο: Τεράστια αστυνομική επιχείρηση, με την συμμετοχή σκύλων, ελικοπτέρου, οχήματος υποκλοπής τηλεφωνικών συνομιλιών,
ειδικών δυνάμεων τοπικών αρχών και του Υπουργείου Εσωτερικής Ασφάλειας ΗΠΑ κλπ, γιά την…”ανακάλυψη” και ”εξουδετέρωση εκρηκτικών” ΜΕΣΑ στον καθεδρικό του Αγίου Νικολάου στο Τάρπον Σπρινγκς.
Γιά ώρες, από ενωρίς απόγευμα Μεγ. Σάββατου, ίσαμε λίγο πριν την Ανάσταση, σκύλοι και αστυνομικοί έψαχναν μέσα στην εκκλησία(!!!), ενώ τα…βεγγαλικά θα έπεφταν έξω. Η ρήψη βεγγαλικών ”βαφτίστηκε” περίπου ως επικείμενη…”τρομοκρατική ενέργεια”, από τους ”κακούς ‘Ελληνες που δημιουργούν προβλήματα Ανάσταση και Επιφάνεια”. Κάμερες ακόμα και έξω από…καφενείο γιά να ”καταγραφούν δράστες ρήψης εκρηκτικών” (”βαρελότων”). Εντυπωσιακή αδιαφορία γιά το περιστατικό από Αρχιεπισκοπή και Μητρόπολη, ενώ η τοπική Ομογένεια ”βράζει”. Αδιαφορία και από τον ομοσπονδιακό βουλευτή Κ. Μπιλιράκη, γνωστόν στην περιοχή και ως ”ανέκδοτο” (joke), που η μόνη του σχέση με τον Ελληνισμό είναι πως να μαζεύει… χρήματα από Ελληνοαμερικανούς γιά την επανεκλογή του και γιά το ρεπουμπλικάνικο κόμμα.