- από αυτά που έπρεπε να είχαν αποσυρθεί λόγω της άφιξης του Νέου Μαχητικού Αεροσκάφους (40-60 μονάδες των οποίων η παράδοση έπρεπε να είχε ολοκληρωθεί το 2012 βάσει της ΜΔΔ που ίσχυε το 2008) - παραλίγο να καταστραφεί κατά την προσγείωση και να σκοτώσει το πλήρωμά του.
Ενα από τα παλιά λάστιχο του αεροσκάφους διαλύθηκε κατά την φάση προσγείωσης και χάρη στην εμπειρία και την επιδεξιότητα των 2 χειριστών οι οποίοι κατάφεραν να ισορροπήσουν το αεροσκάφος δεν περιήλθε σε ανεξέλεγκτη κατάσταση, και δεν ξέφυγε από τον άξιαν προσγείωσης.
Αν συνέβαινε αυτό, λόγω και της ταχύτητας της προσγείωσης το μαχητικό θα έστριβε από μόνο του και βέβαια η κεκτημένη ταχύτητα θα "κάρφωνε" στο έαδος μία από τις δύο πτέρυγες.
Το πλήρωμα δεν θα είχε καμία πιθανότητα διαφυγής, λόγω του αιφνιδιαστικού του γεγονότος και του μηδενικού ύψους...
Πραγματικά, είναι οι περιπτώσεις που μόνο ένα "αόρατο χέρι" μπορεί να κρατήσει στον διάδρομο προσγείωσης ένα μαχητικό...
Μετα από την παραλίγο τραγωδία, αποφασίστηκε να καθηλωθούν τα RF-4 της Λάρισας για να διερευνηθούν τα αίτια της βλάβης.
Τα RF-4E επρόκειτο να αντικατασταθούν από παλαιότερα F-16, μάλλον του Block 30 ή του Block 50, εξοπλισμένα με ατρακτίδια φωτοαναγνώρισης.
Τον επόμενο καιρό και χρόνια έχουμε δυστυχώς να δούμε πολλές τραγωδίες στην Πολεμική Αεροπορία, λόγω παλαιότητας του 50% του υλικού της.
Η κατάσταση είναι άσχημη και προϊόντος του χρόνου θα γίνει δραματική, τόσο στην Αεροπορία όσο και το Ναυτικό....
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου