Δευτέρα 15 Σεπτεμβρίου 2014

ΤΟΥ ΕΙΠΑΝ ΝΑ ΔΗΛΩΣΕΙ ΠΩΣ ΤΟ ΕΙΚΟΝΟΣΤΑΣΙ ΠΟΥ ΕΣΤΗΣΕ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΣΩΘΗΚΕ Η ΖΩΗ ΤΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΔΗΛΩΣΕΙ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΑΛΛΙΩΣ ΝΑ ΤΟ ΞΗΛΩΣΕΙ...!!!


«Πριν από χρόνια, ενώ εργαζόμουν στο χωράφι μου στη θέση «Βάρβαρη» Ξηροκάμπου έπεσα και έσπασα το αριστερό μου πόδι στο καλάμι.

Με πόνους άρχισα να μπουσουλάω για να φτάσω στον αγροτικό δρόμο που περνάει βόρεια από το χωράφι μου. Όμως με εγκατέλειψαν οι δυνάμεις μου κι ευτυχώς που πέρασε μια συγχωριανή, η οποία πήγε στο χωριό και ειδοποίησε ότι με είδε αναίσθητο δίπλα στον δρόμο. Μόλις το άκουσαν οι δύο συγχωριανοί που έχουν καφενεία, ο Γιάννης Ασημακόπουλος και ο Μαρίνος Λέντζος – τους οποίους ευγνωμονώ – ήλθαν στο σημείο που ήμουν αναίσθητος μ’ ένα αγροτικό και με πήγαν στο νοσοκομείο στον Πύργο.

Σ’ εκείνο το σημείο κατασκεύασα ένα εικονοστάσι με την εικόνα της Αγίας Τριάδας επειδή στο απέναντι ύψωμα βρίσκεται το ξωκλήσι της Αγίας Τριάδας στη Νεμούτα. Στη χάρη της απέδωσα το γεγονός ότι δεν έμεινα αβοήθητος».

Το παράλογο

Μέχρι εδώ τα πάντα είναι φυσιολογικά. Όμως από ‘δω και πέρα αρχίζει ο παραλογισμός. Λέει ο κ. Μαντάς.

«Προ ημερών εμφανίστηκαν κάποιοι υπάλληλοι του Δασαρχείου. Μου είπαν να το διώξω το εικονοστάσι από εκεί που για χρόνια βρισκόταν. Διαφορετικά να υπογράψω μια υπεύθυνη δήλωση ότι το εικονοστάσι το αφιερώνω στο... ελληνικό δημόσιο διότι είναι δασική έκταση δίπλα στον αγροτικό δρόμο, αλλιώς θα με μηνύσουν.

Τελικά δήλωσα ότι το εικονοστάσι το αφιερώνω στην Ενορία της Αγίας Μαρίνας Ξηροκάμπου και στην Αγία Τριάδα, η χάρη της οποίας με βοήθησε».

Το μόνο που ακόμα δεν έχει γίνει σ’ αυτή την υπόθεση είναι του στείλει το υπ. Οικονομικών να πληρώσει και... ΕΝΦΙΑ. Ζ.Μ. - patrisnews.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου